Funkčné tréningy
Funkčné tréningy

Súhrn cvičení, pri ktorom zapájate maximálne množstvo svalových skupín. Pri zraneniach pomáha funkčný tréning k rýchlejšiemu a efektívnejšiemu zotaveniu športovca.

Funkčné tréningy

Základ funkčného tréningu pochádza z rehabilitácie. Základom sú zostavy cvikov, ktoré napodobňujú každodennú činnosť v domácnosti alebo v práci, napodobňujú sa aktivity z bežného života ako sekanie dreva, zdvíhanie bremena a podobne.. Je to súhrn cvičení, pri ktorom zapájate maximálne množstvo svalových skupín. Pri zraneniach pomáha funkčný tréning k rýchlejšiemu a efektívnejšiemu zotaveniu športovca.

Tréning má aeróbny alebo anaeróbny charakter, záleží od intenzity prevedenia a dĺžky intervalu cvičenia. Pri aeróbnej časti tréningu spálite viac tuky a pri anaeróbnej si zlepšujete kondíciu kardiovaskulárneho a cievneho systému. Trénujeme skupinovou formou po 10 až 16 cvičiacich. Taktiež je možnosť si dohodnúť tréning individuálne.

Funkčný tréning a šport

Cvičenie funkčného tréningu je veľmi vhodná forma kondičného tréningu pre športovcov. Svojou vyváženosťou cvičenia odstraňuje disbalanciu zapríčinenú jednostranným zaťažovaním pri športe (hokej, futbal, badminton, tenis, futbal,atď. ) V našom tréningovom centre využívame najmodernejšie športové pomôcky – aquahit, bosu, medicinbaly, flexibar, TRX, balančné dosky, Gym Stik a lodné lano.

Delenie našich tréningov

Naše tréningy sme rozdelili podľa výkonnostnej úrovne. Tréningy delíme taktiež na dlhý a krátky tréning. Počas letných dní rénujeme taktiež vonku „Outdoor tréningy“ na Ostrove na pláži.

Funkčný tréning – Basic

Ideálny typ tréningu ak chcete prísť a naučiť sa základom funkčného tréningu.

Brucho & zadok

Tréning zameraný výhradne na problémové ženské partie (brucho, zadok a boky)

TRX a Funkčný tréning

Intervalový funkčný tréning v kombinácii s posilňovaním na TRX systéme. TRX posilňuje všetky svalové partie. Veľmi efektívne rozvíja silu, stabilitu, mobilitu kĺbov a aktivuje stabilizačné svalstvo, ktoré napomáha efektívnemu tréningu v iných druhoch športu. Zlepšuje postavenie chrbtice a pozitívne prispieva k prevencii úrazov.

Cross tréning

Ak máte záujem o túto úroveň z našich tréningov, musíte sa najprv zúčastniť iného typu tréningu a vaše následné zaradenie do skupiny konzultovať s trénerom.

Prihlásiť na tréning

Newsletter

Prihláste sa na odber Newslettra a budete vždy informovaný o novinkách a pripravovaných akciách

Aplikácia BL

Android app on Google Play

iOS app
iphone

kontakty

iphone 0905 911 890
iphone
iphone
iphone
iphone
mesto Trenčín Zlatnictvo Panaks Zelo Dafe Intenfood